Blokada rozrządu - uniwersalna - 22 elementy MSW 10061759 MSW-PHT-VAG
Kluczowe informacje
Profesjonalizm – skuteczny demontaż i montaż wałka rozrządu, paska zębatego oraz pompy olejowej
Uniwersalność – kompatybilność z różnymi modelami samochodów Audi, Seat, VW i Skoda oraz innymi z silnikami z wytryskiem common rail (1.2, 1.4, 1.6, 2,0 TDI CR)
Precyzja – narzędzie jest optymalnie dopasowane do elementów silnika, a przez to łatwe w użyciu
Trwałość – wytrzymałość dzięki materiałowi wysokiej jakości
Delikatność – blokada jest bezpieczna w użytku
Uniwersalna blokada rozrządu do profesjonalnej wymiany wałka rozrządu, paska zębatego i pompy oleju
Dzięki blokadzie rozrządu marki MSW możliwa jest wymiana wałka rozrządu, paska zębatego, pompy oleju lub tłumika drgań. Skutecznie zablokuje też wał korbowy. Profesjonalne narzędzie nadaje się do różnych modeli samochodów marek Audi, Seat, VW i Skoda oraz innych z silnikami dysponującymi wytryskiem typu common rail (1.2, 1.4, 1.6, 2,0 TDI CR). Za sprawą uniwersalności sprzęt sprawdzi się zarówno w specjalistycznych warsztatach, jak i prywatnych garażach.
Zestaw blokad rozrządu MSW bardzo usprawni pracę
Wymiana wałka rozrządu, paska lub pompy oleju bez uszkodzenia części wymaga specjalnego narzędzia. Zestaw marki MSW to idealne rozwiązanie dla szerokiej gamy modeli pojazdów. 22-częściowy zestaw zawiera wszystko, co niezbędne do delikatnej wymiany części.
Narzędzie zostało wykonane z wytrzymałego materiału, dzięki czemu sprosta wszelkim wyzwaniom. Za sprawą trwałości, a tym samym długiej żywotności, nawet intensywnie użytkowana blokada będzie służyć przez znaczny czas. Spasowanie poszczególnych elementów sprzętu jest optymalne do bezpiecznej i efektywnej pracy, a obsługa – intuicyjna.
Blokada rozrządu znajduje się w walizce z tworzywa sztucznego, która posiada uformowane wgłębienia na każdy element. Ponieważ futerał jest kompaktowy, bez problemu zmieści się w każdym warsztacie. Praktyczny uchwyt ułatwia wygodny transport kompletu.
Zestaw jest kompatybilny z następującymi modelami pojazdów: Audi: A1, A3 (8V), A4 (B9), A5 (F5), Q2, Q3 (8U); Seat: Alhambra II, Arona, Ateca, Ibiza (typ 6J / 6P), Ibiza (6F), Leon III, Toledo IV; VW: Beetle, Golf VII, Passat (B8), Polo V, Polo VI, Sharan II, Tiguan I, Tiguan II, Touran II, T-Roc, up!; Skoda: Citigo, Fabia III, Karoq, Kodiaq, Mii, Octavia III, Rapid, Superb III, Yeti. Nadaje się również do silników z wtryskiem common rail (1.2, 1.4, 1.6, 2,0 TDI CR), 2,0 Pump-Nozzle, 1,6 MPI oraz następujących silników EA211: 1,0 MPI z kodami silników: CHYA, CHYC, CPGA, CHYB; 1,0 TSI o kodach silnika: CHZE, CHZK, CHZA, CHZB, CHZC, CHZD, CHZJ; 1,2 TSI o kodach silnika: CJZB, CJZC, CYVA, CJZA, CJZD, CYVB; 1,4 TSI z kodami silnika: CPWA, CZCC, CMBA, CZCA, CHPA, CPTA, CZDA, CVNA, CZEA.
Dane techniczne
Materiał Stal węglowa / tworzywo sztuczne (PE)
Wymiary (DxSxW) [cm] 45 x 20 x 6
Waga [kg] 2