Tester Diagnostyczny AUTEL MaxiDAS DS808TS
zapewnia dostęp do elektronicznej jednostki sterującej (ECU) dla różnych systemów sterowania pojazdem, takich jak silnik, skrzynia biegów, układ przeciwblokujący (ABS), system poduszek powietrznych (SRS) i inne. Poprzez ustanowienie połączenia danych z elektronicznymi jednostkami sterującymi pojazdu, który jest bezpośrednio serwisowany, to narzędzie diagnostyczne umożliwia pobieranie informacji z ECU o testowanych jednostkach sterujących, w tym typu jednostki, numerów wersji i innych specyfikacji, odczytywanie i usuwanie kodów DTC w celu zlokalizowania obszarów problemowych i łatwo usuwaj kody, przeglądaj na żywo dane każdego parametru i przeprowadzaj aktywne testy, które pomagają użytkownikom ustalić, czy określony podsystem lub komponent w pojazdach działa dobrze, czy nie, testując elementy wyjściowe zamiast sprawdzać stan zapłonu.
MaxiDAS DS808TS to idealny towarzysz. Wyposażony w szybki czterordzeniowy procesor DS808TS zapewnia maksymalną wygodę i szybką diagnostykę. Intuicyjny interfejs użytkownika sprawia, że korzystanie z urządzenia jest bezproblemowe dzięki 7-calowemu ekranowi dotykowemu LCD, który wyświetla obraz w jakości 1024 x 600. Wraz z możliwością szybkiego odczytywania i usuwania rozszerzonych kodów producentów oryginalnego sprzętu (OEM) dla modułu TPMS większości marek i modeli dostępnych na rynku, DS808TS zapewnia z łatwością doskonałe funkcje specjalne dla usług TPMS.
Funkcje Urządzenia
- Szeroki zasięg pojazdów dla ponad 80 amerykańskich, azjatyckich i europejskich marek i modeli pojazdów
- Wyjątkowa ochrona systemu na poziomie OE dla wszystkich systemów elektronicznych
- Pełne możliwości kodów, danych w czasie rzeczywistym, aktywnego testu, informacji ECU, adaptacji, dopasowywania itp.
- Technologia Auto VIN może automatycznie zidentyfikować markę, model i informacje o roku pojazdu w mgnieniu oka
- Automatyczne aktualizacje systemu i oprogramowania z powiadomieniami push w czasie rzeczywistym przez Wi-Fi
- Natychmiastowa pomoc techniczna w zakresie zdalnego sterowania w dowolnym miejscu i czasie
- Zaawansowana diagnostyka TPMS z opisem DTC
- Status TPMS, jeden krok do pełnej kontroli stanu TPMS
- Aktywuj 98% wszystkich znanych czujników TPMS
- Program AUTEL MX-Sensor
- Kompleksowy zasięg ponownego uczenia OBD OBD
- Procedura ponownego uczenia na ekranie
- Wielozadaniowość w jednym miejscu, zaprojektowana z myślą o idealnym zarządzaniu operacjami warsztatu, aby wszystkie pliki danych, informacje o klientach i rejestry pojazdów były dobrze zorganizowane
- Oparta na chmurze społeczność internetowa MaxiFix zapewnia obszerną bazę danych porad diagnostycznych i naprawczych oraz sprawdzonych zgłoszonych poprawek
Obsługa praktycznie wszystkich modułów sterujących pojazd:
- silnik
- układ hamulcowy ABS
- poduszki powietrzne
- automatyczna skrzynia biegów
- moduł komfortu
- elektronika hamulców
- kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
- układ ciśnienia w oponach TMPS
- klimatyzacja
- wspomaganie układu kierowniczego
- deska rozdzielcza
- nawigacja
- system audio
- centralny zamek
- system antywłamaniowy
- elektronika świateł
- napęd 4×4
- pamięć foteli
- elektronika drzwi
- nawigacja
- wspomaganie parkowania
- asystent utrzymania pasa ruchu
- kamera cofania
- tempomat
- oraz wiele innych…(kombajn diagnostyczny!!!)
Globalne pokrycie obsługiwanych marek pojazdów, włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) z bieżącego roku.
AMERYKA [ od 1996r do 2021r ]
Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac.
EUROPA [ benzynowe od 2000r do 2021r ] [ diesle od 2004r do 2021r ]
Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Mercedes Benz, Mini,Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Volvo, Volkswagen
AZJA [ od 1999r do 2021r ]
Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota
Specyfikacja techniczna:
Zalecane użycie |
W pomieszczeniach |
System operacyjny |
AndroidTM 4.4.4, KitKat |
Procesor |
Czterordzeniowy procesor Cortex-A9 (1,4 GHz) |
Pamięć |
32GB |
Wyświetlacz |
7-calowy pojemnościowy ekran dotykowy LCD o rozdzielczości 1024x600 |
Łączność |
Mini USB 2.0 • USB 2.0 • Wi-Fi • HDMI typu A • Gniazdo karty Micro SD (obsługuje do 32 GB) |
Czujniki |
Czujnik światła do automatycznej regulacji jasności |
Wejście / wyjście audio |
• Wejście: nie dotyczy • vOutput: Beep |
Zasilanie i bateria |
• Bateria litowo-polimerowa 3,7 V / 5000 mAh • Ładowanie Przez zasilacz 5 VDC |
Testowana żywotność baterii |
Około 7 godzin ciągłej pracy |
Wejście ładowania akumulatora |
5 V / 1,5 A. |
Pobór mocy |
600 mA (LCD włączony z domyślną jasnością, Wi-Fi włączony) przy 3,7 V. |
Temperatura pracy |
0 do 50 ° C |
Temperatura przechowywania |
Od -20 do 70 ° C |
Wilgotność podczas pracy |
5% - 95% bez kondensacji |
Wymiary |
270,8 mm x 176,0 mm x 36,0 mm |
Waga netto |
885 g |
Protokoły |
ISO9141-2, ISO14230-2, ISO15765, K / L-Line, Flashing Code, SAE-J1850 VPW, SAE-J1850PWM, ISO11898 (Highspeed, Middlespeed, Lowspeed and Singlewire CAN, fault-tolerant CAN), SAE J2610, GM UART, protokół UART Echo Byte, protokół Honda Diag-H, TP2.0, TP1.6 |